imgloader
Δευτέρα - Παρασκευή 08:30 - 17:30
Σάββατο 08:30 - 14:00

Γκαράζ

×

My Garage

Δεν βρέθηκαν αναζητήσεις

HeaderLinks Popup Default
Search Popup Default
Header Menu
Mobile X
Mobile X

Τρόποι Αποστολής

Τρόποι αποστολής
Με την εταιρεία courier ΕΛΤΑ Courier και ασφαλή παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες σε όλη την Ελλάδα. Εξαίρεση αποτελούν δυσπρόσιτες περιοχές.
Σε περίπτωση που η διεύθυνση χρέωσης είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής και θέλετε να αποσταλεί η απόδειξη αγοράς στην διεύθυνση χρέωσης και όχι στην διεύθυνση αποστολής, πρέπει να καταβάλετε επιπλέον ποσό μετά από συνεννόηση μαζί μας.

Χρόνος παράδοσης προϊόντων στην μεταφορική εταιρεία
Η παράδοση των προϊόντων στην μεταφορική εταιρεία προς αποστολή, εφόσον αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα από το κατάστημά μας και η παραγγελία καταχωρηθεί μέχρι τις 14:00, γίνεται την ίδια ημέρα ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι μεταφορές/αποστολές των προϊόντων γίνονται πάντοτε με ευθύνη του πελάτη και εκτελούνται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ΕΛΤΑ Courier. Ο κίνδυνος απώλειας μεταβαίνει σε εσάς κατά την παράδοσή μας στον μεταφορέα.

Κόστος μεταφοράς
Οι δαπάνες της μεταφοράς διαμορφώνονται ανάλογα με το βάρος του δέματος και σε κάθε περίπτωση υπολογίζονται και αναφέρονται πριν την ολοκλήρωση της αγοράς.
Οι ημέρες και ώρες παράδοσης έχουν ως εξής: Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή ώρες 09:00 έως 17:30, Σάββατο ώρες 09:00 έως 14:00.
*Σε περίπτωση που υπάρχει δυσανάλογη χρέωση (υπερβολικά μεγάλο μέγεθος ή βάρος δέματος) θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος των μεταφορικών.
Η επιχείρηση μας ευθύνεται για το χρόνο παράδοσης του εμπορεύματος προς μεταφορά στην μεταφορική εταιρεία, όχι όμως και για το χρόνο τελικής παράδοσής του από την τελευταία στον πελάτη ευθύνη η οποία βαρύνει αποκλειστικά αυτή.

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων
Δικαιώματα Καταναλωτή
Υπαναχώρηση

Εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.
Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά επιστροφής του προϊόντος, τα οποία αφαιρούνται από το ποσό που θα σας επιστραφεί. Το προϊόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές.
Οφείλετε να μας στείλετε συμπληρωμένη την αίτηση που βρίσκεται ΕΔΩ, είτε ηλεκτρονικά είτε μαζί με τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 7 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σας δίνεται η δυνατότητα να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά κατά την παράδοση προϊόντα εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής, πιστοποιητικά, κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στη συνέχεια, το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος. Εφόσον ελεγχθεί, θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση σε εσάς του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία.Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.